De eerste reis - Reisverslagen van Suzanne Braks - WaarBenJij.nu De eerste reis - Reisverslagen van Suzanne Braks - WaarBenJij.nu

De eerste reis

Spannend! Mijn aller eerste reis alleen! En dat naar India! Wauw, ik sta er zelf versteld van. 5 maanden leven en werken tussen de Indiërs wordt vast een hele ervaring. Daarna ga ik nog twee/drie weekjes rondreizen in India, want er zijn zoveel mooie en indrukwekkende dingen te zien daar, dat je het nooit helemaal gezien krijgt. Ik hoop dat ik net zoals velen die er geweest zijn "verliefd word" op het land. Want ze zeggen: "you love it or you hate it". Dus ik hoop dat voor mij het eerste geld. Ik ga het beleven!

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Het vervroegde eind aan mijn grote reis

19 Maart 2014

Ingewijd in de kleuren van India

18 Februari 2014

Mijn eerste stapjes in het Indiase leven

08 Februari 2014

Tranen, warmte, eten en gekkehuis

30 Januari 2014

De late voorbereidingen...
Suzanne

Lieve familie, vrienden en geïnteresseerden! Voor degene die me nog niet kennen, ik ben Suzanne, 19 jaar oud en studeer International Business and Management Studies. Voor mijn studie ga ik stage lopen in Pune, India. Vanaf begin Februari tot begin Juli zal ik in India verblijven en hopelijk nog meer van India zien dan alleen Pune. Dit zal mijn eerste ervaring buiten Europa zijn, en mijn eerste reis in mijn eentje, extra spannend dus! Wil jij graag op de hoogte blijven van al mijn verhalen over mijn reis, verblijf en ervaringen daar in India? Volg mijn blog, en maak samen met mij mee wat er gebeurd!

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5736

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 07 Juli 2014

De eerste reis

Landen bezocht: